Friday, 6 April 2012

Takdir Penentu Segala


Break off. yeah. its end. 


WHAT????  =) Its true...... sighh.. (aku mengeluh ni. dengar tak? )

Cerita cinta aku dengan si dia telah berakhir. Mungkin ada yang bertepuk tangan gembira di atas kesedihan aku ini, tidak kurang juga ada yang bersimpati. Pada yang bergembira clap ur hands guys... Are you happy now???. Abselutely! Ouh Thanks guyssss.... Anda tak pernah berubah.


Well, sepertinya aku ini seorang yang tidak bernasib baik di dalam hal-hal berkaitan percintaan. Semuanya mungkin berpunca daripada aku sendiri, aku terlalu mendambakan kesempurnaan pada percintaan aku yg terdahulu ataupun berpunca dari pelbagai punca. hah... faham?? Bila sesuatu tidak memuaskan hati aku, pasti aku mengkritik, memberontak dan marah. Tapi tidak pernah ku hamburkan melalui perkataan, sebaliknya perbuatan. Aku lebih bergembira bersama teman-teman berbanding si dia. Argh! kejamnya aku. Tapi itu dulu...........

"
"
"
"
"
"
 "
"
Hem, tapi berbeza dengan kisah percintaan aku yang baru berakhir ini, dengan dia, aku lebih menjaga gerak geri aku, yeeee aku ikhlas. Ikhlas sangat-sangat. Aku berusaha menjaga hubungan ini. Aku tatang bagai minyak yang penuh. Tapi... Aku tak mampu nak pertahankan sebab siapa lah aku nak memaksa kalau dia dah buat keputusan untuk bersendiri.

Sesiapapun pasti akan merasa sedih kalau harapan hanya tinggal harapan. Begitu juga aku. Aku pasti rindu dia, aku  juga sangat senang bersama orang-orang di sekeliling dia. Aku rasa senang tengok kebahagian kawan-kawan  baik dia. Zack dan Hani, Ayed dan Alice, Ateng dan Een, Riz dan errr tak pasti, Aku ingat aku dapat jadi sebahagian dari korang. Tapi tak kesampaian. :'(  

Erm... 

Sedih + Marah + Kecewa, Semua bercampur menjadi satu. But life must go on. 

Aku yakin ada hikmah di sebaliknya. Aku serahkan urusan jodoh ku pada Tuhan selepas ini. 


Aku sedar. Aku tak sempurna. Malah terlalu banyak kekurangan.
"
"
"
"
"
 Tapi aku janji akan menyempurnakan hidup orang lain dengan segala apa yang aku ada.

Terima kasih Ya Allah atas segala nikmat yang telah kau beri.
Sekurang-kurangnya aku telah merasai kebahagiaan yang telah kau beri walaupun hanya sebentar cuma. 
Jadikan lah aku seorang hamba yang tahu bersyukur. Aminnnn


Sad Love Quotes


Just because you know someone would wait for you forever doesn't mean you can let them wait that long.

Every heart has a pain. Only the way of expressing it is different. Fools hide it in eyes, while the brilliant hide it in their smile.
 It's hard to take a role in someone's life when you're not even part of the script.






If a man wants you, nothing can keep him away. If he doesn't want you, nothing can make him stay. Nothing.......
...
...
...
...
..
.

Sudah Cukup Sudah- Nirwana Band

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkanku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisa
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin tersiksa
Lebih baik ku pergi saja
Telah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu


Bye

No comments:

Post a Comment